Sede Electrónica | Concello de OurenseSede Electrónica | Concello de OurenseSede Electrónica | Concello de Ourense

Xestións nas distintas plataformas do Concello

O Concello de Ourense dispón de dúas plataformas que permite a comunicación electrónica entre a cidadanía e o Concello.

Identificarse na Sede permite:

  • Presentar electrónicamente solicitudes (Rexistro telemático).
  • Consultar expedientes nos que se figure como interesado.
  • Obtener documentos de Padrón (volantes e certificados).
  • Ter acceso as notificacións electrónicas.
  • Descargar xustificantes de documentación presentada.

Na Carpeta Cidadá poderá:

  • Xestionar recibos e multas.
  • Pagar recibos e multas.
  • Autoliquidar impostos.

Esta web utiliza 'cookies' propias e de terceiros para ofrecerlle una mellor experiencia de navegación e servizo. Ao navegar ou utilizar os nosos servizos acepta o uso que facemos das 'cookies'.

Máis información